FANDOM

Selim
Selim
Oyuncu
Yiğit ÖZŞENER
Tam Adı
Selim Karan
Yaş
3X
Mesleği
Doktor
İlk Görünüş
1. Bölüm

Biografi Edit

30’lu yaşlarda. İstanbul doğumlu, doktor. Üniversitede anatomi kürsüsünde görevlidir. Profesörlük yolunda emin adımlarla ilerlemektedir. Çalışkan, idealist, disiplinlidir.

Selim, annesi, babası ve kardeşi Ömer 1982 yılında ailece tatil yolunda bir trafik kazası geçirirler. Annesi, babası ve kardeşi Ömer ölür. Kazadan kurtulan tek kişi Selim’dir. Aile dostları, Halil ve Ali’nin annesi ve babası Selim’e sahip çıkarlar ve Selim onlarla yaşar, Halil ve Ali’yle beraber büyür.

26 yaşında tanıştığı Aylin’le 2001 yılında evlenirler. Bir aşk evliliği. 2004 yılında oğulları Ömer doğar.

Yıl 2000 Edit

2000 yılına girerken bir millenium partisinde Aylin ile tanışır.

Yıl 2004 Edit

Selim bir kazada kayıp etmiş olduğu ailesini Aylin ile birlikte mezarlıkta ziyaret eder. Yakında gönüllü olarak depremzedelere yardim amaçlı İran'a gideceği için, bundan tedirgin olan Aylin ile mezarlık dönüşü tartişmaya girer.

İran'da sokakta gezerken [[Majid] ile çarpışır karşılaşır. Daha sonra bir plak dükkaninda önceden orda bulunan Leyla ile karşılaşır. Leyla'nın ayırdığı "Abbas Mehrpouya" nin bir plağını ısrarla Aylin'e hediye olarak almak ister.

Daha sonra hastanede görevini yaparken Leyla yardımcı olarak katılır.

Yıl 2012 Edit

Hediye olarak üç adet oyuncak araba alir. Daha sonra spor salonuna gider, soyunma odasindaki özel dolabina bir adet oyuncak arabasi birakır.

Aylin ile dışarıda akşam yemeği sonrasi baş başa kalmak üzeri eve dönerler. Fakat o akşam dertleşmek için Halil gelir. Halil tekrar ayrılırken telaşlı ve gizemli şekilde geri gelip Selim'e cep telefonuna gelen bir mesajı gösterir. Selim mesajı okur, sessiz fakat gizemli bir şekilde tepki gösterir. Ertesi akşam Ömer'in dogum gününü evlerinde davetlilerle beraber kutlar.

Sabah Selim Aylin'den önce kalkmış yatağın yanında derin düşüncelere dalıp, sonra kendi kendine "Kimim ben?" diye sorar. Kahvaltıda telefonu çalınca kapının önüne çıkar. Hararetli bir şekilde telefonlaşırken Ali gelir, Selim görüşmeyi daha sonra aramak üzere hemen keser. Selim yurt dışına gideceği icin Ali'den vedalaşır. Aylin tarafindan havaalanina götürülür ve vedalaşırlar. Selim havaalaninda uçağa binmez. Varıştan Leyla ile Ferhat'ı karşılar. Ferhat'a oyuncak araba hediye verir. Beraber beyaz sakallı şoförü olan beyaz bir arazi arabasına binip yola cikarlar.

GizemEdit

Oyuncak Araba
Selim'in üç adet aldığı oyuncak araba. Ömer'e ve Farhad'a birer tane verir. Dolabından çıkan üçüncü araba kime?

Trivia (Ufak, tefek şeyler)Edit

* Selim'in hastane ofisindeki cekmecesinden cikan resimler
Selimin annesi ve babasi.png

Selim'in annesi ve babasi.

Selim yada kardesi.png

Selim'in kendisi, ikiz kardesi, ya da kim?

Also on FANDOM

Random Wiki