FANDOM

5. Bölüm
Bölüm5
Bölüm
5
Geri Sayım Rakamı
21
Yayın Tarihi
06. Şubat 2012
Süresi
1:21:07

İçerikEdit

Kronolojik sıralamayla bölümde geçenler

FlashbackEdit

2004 İranEdit

E05 0 12 36
Leyla Majid'den zarf teslim alır

Ara sokaklarda Majid Leyla'ya bir zarf teslim eder ve ertesi sabah verdiği adrese teslim etmesini ister. Bu işin çok tehlikeli fakat önemli olduğunu söyler ve Leyla'dan dikkatli olmasını ister. İki gün sonra tekrar orada buluşmak üzere ayrılırlar.

Selim ile Alper bir lokantada yemek yemişler ertesi gün döneceklerini konuşurlar. Selim'in gönlü biraz daha kalmalarindan yana. O arada Leyla lokantanın önünden geçince Selim vedalaşmak için arkasından koşar. Leyla Selim'e onu takip etmesini söyler ve Leyla Selim'i evinde ağırlar. Leyla Abbas Mehrpouya'nin plağını koyup kahve yapar, beraber sohbet edip birbirileri ile yakinlaşırlar. Tam Selim ayrılmak üzereyken, Majid gelir.

Şimdiki Zaman (2012)Edit

E05 0 04 15
'Tehlikeli madde'

Bahçıvan beyaz arazi arabasıyla yolda gitmektedir. Bir benzin istasyonunda ara verir. Tuvalette Ömer'le karşılaşır. Aylin ile Selen de istansyondalar, fakat Bahçıvan ile yüz yüze karşılaşmazlar. Bahçıvan'ın arabasında, üzerinde 'tehlikeli madde' yazan çuvallar bulunmakta.

Bahçıvan ingilizce konuşan kadın sesli teyp kasetini dinleyerek yoluna devam eder. Ormanlık bir yerde bulunan bir eve gelir. Çuvalları sırtlayıp ayrı bir girişi olan laboratuvara götürür ve birinden toprak cıkarıp incelemeye başlar. O arada "Abbas Mehrpouya"'nın parçası çalmaya başlar ve bıraz sonra patırtı gürültü kopar. Bahçıvan alelacele dışarı çıkar ve Selim'in başarısız arabayı çalıştırmasını duyunca, tüfeğinide alıp arabaya dogru koşar. Selim daha önce koşarak oradan uzaklaşır.

E05 0 28 23
Ömer ormandada Bahçıvan'la karşılaşır

Aylin, Selen ve Ömer benzin istasyonundan kendi yollarina devam edip, ormanda bir parkta hava almaya giderler. Ebecilik oynarlar ve Aylin Ömer'i gözünden kaçırınca telaşla Selin'le birlikte aramaya koyulurlar. Ömer ormanda bir tavşanla karşılaşır ve onu takip eder. Tavşan Ömer'i Bahçıvan'la karşılaştırmaya vesile olur. Birden ormanin içinden Selim'in Leyla diye bağırması duyulur ve Bahçıvan oradan uzaklaşır. O anda Aylin Ömer'i bulur ve eve geri dönmek üzere oradan ayrılırlar. Yolda giderken Aylin bir ara dalar, ve karşıdan gelen Bahçıvan'ın arabasıyla çarpışmaktan kıl payı kurtarır. Bahçıvan eli yüzü kanlı ordan hemen ayrılır.

E05 0 24 03
Yorgo'nun Ömer'e vermek istediği haç

Ali ile Yorgo kilisenin önünde birbirilerinin hal hatırlarını sorarlar ve sohbeti bir çay ocağında devam etmek üzere oradan ayrılırlar. Çay ocağında Yorgo Ömer'e bir zincirli haç vermek istediğini fakat bundan çekindiğini, yakında öleceğini ve uzun zamandır Selim'in kendisini aramadığını anlatır. Konuşurken devamli arada bir çayına şeker atar. Ali'den Selim'in kayıp olduğunu öğrenince şaşırır ve çayından ilk yudumunu alinca fazla şekerli olduğu için yüzünü ekşitir. Ali daha sonra emniyet müdürlüğüne girmek üzereyken, Rosa'nın arabası önünü keser, Yorgo elinde bir dosya ile arabadan fırlar. Rosa Selim'i bulma konusunda Yorgo'nun Ali'ye çok güvendiğini anlatır ve oradan ayrılır.

E05 0 32 30
Asım'ın bilgisayarı Cevdet'in gizli takibinde

Asım eşi Ayşen'le kızına bir sürpriz yapıp konserine gitmeye karar verirler. Biletleri internetden sipariş etmek için bir siteye girer. Asım'ın dizüstü bilgisayarının ekrandaki olup bitenleri Cevdet kendi bilgisayarından izlemekte.

Selen'in konserine ailesi, Aylin, Ömer, Alev ve Halil de katılmışlar. Konser bitişi beraber fotoğraf çekinmek isterler fakat Alev o arada iş bağlantıları kurmakta ve pek oralı olmayınca Halil mahçup olmamak için bir bahane uydurur ve oradan ayrılırlar. Ayşen ve Selen yeraltı otoparkında arabalarına giderken Ayşen'in unutulan elçantasından dolayı geride kalırlar. Asım tek başına ilerler ve bir arabanın içinde Cevdet'i görürünce sinirli bir şekilde yanına gidip. kendisinden ne istediğini sorar. Soğukkanlı Cevdet tehdit olarak Selen'den bahseder.

Emniyet müdürlüğünde Ali beyaz arazi arabanın izini aramakta. Taner taburcu olan Nihat'la müdürlüğe gelirler. Taner Ali'ye Nihat'ın kalacağı bir yer olmadiğını söyler. Bunun üzerine Ali Feride'yi arayıp Nihat'ı bir geceliğine misafir kabul etmesine ikna eder. Nihat'ın yanına döndüğünde onun orda olmadığını görür. Nihat dışardan Cevdet'ı arar ve aralarındaki konuşmadan, Nihat'ın Ali'nin yerine kurşunu yemesi bir oyun olduğu anlaşılır. Ayrıca Nihat kendisine not olarak bırakılan talimatın uygulaması zor olduğunu söyler.

E05 0 54 24
Bahçıvan beyaz arazi arabasını yakar

Bahçıvan gece beyaz arazi arabasını benzin dökerek ateşe verir. O esnada sırf ayak kısmı görünen ve yanına yaklaşan bririsine "Yarım hakikat en büyük yalandır!" der.

FlashforwardEdit

TriviaEdit

AlıntıEdit

  • "Bir gün sende anlayacaksın. Yarım hakikat en büyük yalandır!" - Bahçıvan

GizemEdit

Yorgo'nun Haçı
Yorgo'nun elinden düşmeyen bir zincirli haç var. Onu Ömer'e vermek istediğini, ama bundan korkacağından endişelendiğini söyledi.

SayıEdit

Sayı21
Geri sayım rakamı 21 (5. Bölüm)

5. Bölümün geri sayım rakamı 21

Kızı Selen'in konserine bilet almak için Asım bey'in girdiği internet sayfasındakı takvimde tabiki diğer rakamlarla beraber 21 de bulunuyor.

SorularEdit

Also on FANDOM

Random Wiki